så jävla roligt!

blir inte att jag sover hos ebba, för jag har precis ätit och ska snart duscha.
så jag hade inte varit hos hennes förrän 23:00 typ,
inte lönt då,
men vi ska ses i morgon:) Så sover vi då ist tror jag.
sitter och snackar med Alex & Amanda på msn just nu,
trillade på ebbas bmx , när jag hoppade på ett gupp,
så nu har jag jävligt ont i magen, för jag fick styret rakt in i magen.
fyfan säger jag bara !


haha , kolla vad gammal bild jag hittade (!!)
eller gammal och gammal, den är från förra sommaren.
men den ser ut att vara typ 3 år gammal ;o
shit vad man förändras på bara 1 år alltså, helt sjukt.


jaja, hade i alla fall skit kul med ebba idag,
vi träffade Alex och viktor på oj, så jävla roliga alltså!
åkte på Alex longboard, skit kul!
Måste ha en sån !^^


fett coola, synd att dom är så dyra bara.
menmen, nu ska jag kolla bloggar, vi hörs. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0