tjenis.

har precis ätit,
men vad ska man göra nu?
vad gör alla andra?
shit, har klagat ganska mkt den senaste tiden,
men ja, och skolan börjar snart. And that sucks!:(
vill verkligen ha mer sommarlov...

bild från förra sommaren,
kommer ihåg att jag var ganska nervös eftersom jag skulle börja på en ny skola i 6:an,
alltså petersven, men när jag väl kom dit kändes allt perfekt!
älskar PS alltså, verkligen!
det känns som om man ska börja 6:an igen faktiskt,
känns lite overkligt att man redan ska börja 7:an,
tiden har gått otroligt snabbt.
lite synd sådär, för ibland vill man inte att tiden ska gå så fort,
brukar tänka ibland : om 10 år är jag 22 och typ har jobb , egen lägenhet/hus, körkort och allt det där.
och man vill inte bli vuxen typ, hahah.
vill vara "barn" resten av livet;)
nej, men det hade varit perfekt om man hade stannat på 20 typ.
haha.
jaja, nu ska jag se om vi har nån bra film hemma, blir väl beck idag igen.
har hela beck boxen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0