vad är det rätta?

godmorgon på er!
klockan halv 1 sticker jag hem till ebba,
skulle kanske träffa viktor & Alex idag, men vi ska nog träffa dom i morgon istället.:)
hoppas det går för dom bara!
roliga är dom att va med, vi skämmde ut dom som fan igår på oj, haha.
och vet ni? Vi kanske ska få en oj tröja  (H)
fett nice, vi frågade jörgen , (han som äger oj)
varför det hette oj, han bara :
jadu, det e ingen som riktigt vet det,
izza & Ebba : är det för att det är "oj så billigt"
jörgen : ja ungefär så.
hahaha.

nej nu måste jag göra v mig, skriver sen. puss


haha kolla! Usch vad lite jag ser ut! :O


Kommentarer
Postat av: Maria

BRUKAR NI VARA MED ALEX OCH VIKTOR :O:O:O:O:O:O!!!!!!!!!!!!!



SEN NÄR ????????????:OO

2010-08-03 @ 13:46:37
URL: http://supernoras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0