"vampire sucks"

sitter och typ väntar på att maten ska bli klar, köttfärslimpa, skit gott ! ^^
iaf, har typ städat mitt rum nyss, mamma hade redan städat gaderoben, haha. Så de slapp jag;)
sen har jag varit ute med znobben , hjälpt mamma i tvättstugan och sånt.
efter maten ska vi nog till 7eleven tror jag,
sen ska jag hoppa in i en dusch sen glo film.


förresten har ni hört om den filmen "vampire sucks" typ en parodi av twilight och andra filmer,
mest om twilight, och filmen är till för typ icke twilight fans,
jag är ett twilight fan men jag tänker ändå se den, för den verkar jävligt rolig ;D
haha.



här kommer en liten trailer på den,
hoppas ni gillar den =)




skriver efter jag har ätit, kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0