you said you would love me to death, but what I know, we still live?

hhej ^^
har fixat lite med designen, inte så jätte fin men den får duga.
det är mkt roligare att läsa en blogg med fin design , tkr inte ni också de? (;
vill ha photoshop eller nåt , man kan göra super fina bilder där!
får väl typ önska mig de när jag fyller år eller nåt,
för jag e inte så bortskämd att jag bara får de så,
för det är ganska dyrt typ.
jaja, ska snart gå och fixa mig, sent men ja.
så är det när man går upp sent.
åh, jag längtar ändå till skolan, eftersom vi har så himla roligt.
till och med på lektionerna haha, vi brukar typ reta vår svenska lärare :p
hahaha.
skit roligt!

älskar petersven alltså!


väldigt fin bild på mig, verkligen. Haha :p


Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Svar på "Min älskling pratar med hunden": Härligt! Med mig är det också bra! Vad har du gjort idag då? :)

2010-08-11 @ 15:06:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0