znobben.

znobben, jag älskar dig obeskrivligt mycket , det ska du vet!
du är mitt allt gossen!<3
aldrig utan dig! Kommer aldriiiig släppa taget om dig igen,
du får aldrig lämna mig :( kommer aldrig klara mig då!
när vi sålde dig var det som om jag inte hade nåt hjärta .
men när du kom tillbaka fick jag tillbaka hjärtat, du betyder så mycket för mig så jag vet inte var jag ska ta vägen.
när du inte fanns här var det som en stor grop i magen, det kändes som om jag skulle spy varje gång jag tänkte på dig, alltså inte spy av att jag inte gillade dig, utan för att jag mådde så dåligt.
fyfan det var tur att du kom tillbaka till mig alltså!
varje gång jag kommer hem typ från ebba, blir du helt överlycklig,
när jag bara har varit en dag.
kärleken mellan oss går inte att beskriva ♥ (mistolka inte xD)

I love you.


sorry för samma bild som många gånger innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0