Älskling (a)

hhej, (:
sitter i skolan nu, och ska snart gå hem, :]
när jag kommer hem ska jag kolla tv, sitta datan och fixa bloggen mer [[:
Sen ska jag var med Ebba klockan 7-halv 8 ikväll, :]
vi ska väl nt göra nåt speciellt, plugga mest tror jag , -.- §
aja, nu måste jag nästan gå, för alla lärare ska på möte, så då stänger dom skolan, så att man nt blir inlåst så får man nog gå snart (h)
hahaha en i min klass som nt kan nåt om typ bdb elr nåt, han bara : dt ska snart blir förbjudet att ha bilddagboken ,! vi bara oftaaa ,,, ! xddd sen typ började vi asg ^^
som sagt så har vi alltid lika kul, [[;
Nej nu måste jag jag sticka , =)
puss ♥

- skiter i bilden , för datan i skolan laggar när man ska lägga upp den, ;ll ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0