babu ( L )

hheeeellooojjj ^^
nu sitter jag i sängen hos pappa. [:
jag och Ebba ska snart kolla film §
nån som hette triangle, i think (a'
den verkar väl bra? Skräckfilm som vanligt (hh'
haha.
imorrn blir det väl bara slapp. Eller nej just det, mina kusiner ska ju sova hos oss imorrn :d §§
riktigt kul ^^
min lilla jonathan :d
thihi.
och det blev inte att lämna in mobilen idag, :/
för vi hann inte för jag och ebba kom hem här ganska sent, sen åt vi nästan direkt, sen har vi inte gjort så mkt.
mest slappat, har varit ganska sega.
Just nu sitter jag och gosar med min älskade znobben, §§
jaja.
och nu nörjade tv:n låta sånt konstigt, där kom sån röst från teven fast den var typ avstängd. ;o
jag och ebba sitter óch e sjukt rädda just nu, ;s
hahah, xdd
men hon sitter och frestar mig med olika fruktar, för jag blev sugen på frukt , så sitter hon typ : päron mmm , äpple mmm .... och massa sånt :// §§
haha.
jaja, nu ska vi väl flumma vidare ^^
krraammmeen ( L )



Älskling på bild, §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0