Bowling. ^^

hej bloggen. :]
nu sitter jag hos ebba (som vanligt) och vi gör faktiskt ingenting. O.o
idag har man varit och bowlat :ddd kom 2:a (a' ... inte så bra, - menmen.
sen efter hämtade min farmor och farfar mig, för jag och mina brödrar skulle med dom till toys r us. :b
för mina brödrar vill alltid dit typ, så jag hängde med. Efter det åkte vi till familia och åt på mc. :]
gott ;b ... köpte typ ingenting på toys r us, jo en planch (stavning?;s)
som jag ska rama in och sätta upp på mitt rum sen när jag har målat och sånt. :] (h'
kommer väl bli bra? §^^
iaf ... imorrn ska man åka skridskor igen :]] men bara med melker och ebba nu. §
kommer säkert bli kul. :)))
sen efter vi har åkt skridskor ska jag plugga litta hade jag tänkt. [:
inte världens roligaste men ska ha prov i matte nästa vecka.
och jag vill ha hyfsat bra resultat på det... :]§
så då gäller det och plugga xd ;]]
jaja.
nu ska jag göra nåt annat. Typ läsa elr nåt? §

puss.


ingen bild igen ;s för datan är väldigt seg och det tar typ tusen år att ladda upp den. -.-§





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0