film. :]

hejhej. :)
nu ligger jag och kollar på film och äter chips. (a'<3
och Ebba har somnat :// §
haha den latisen :b
här åfr jag ligga helt själv och kolla film, men denna gången e det ingen skräckfilm :/
hade inga fler skräckfilmer och se. :(§
haha.
men jaja, komedi går väl lika bra ? (a'
och ja, filmen vi såg var iallfall riktigt bra och spännande, lite komplicerad bara. ;s§
men jaja, skit i det ;bb
Hoopas nu inte ebba vaknar och klagar på att jag skriver och att det låter mkt (aa'
haha xd
nej nu får jag väl ta och starta filmen, sista inlägget för idag tror jag. Kanske kommer mer sen, vi får väl se ^^
Godnatt (även om jag inte ska sova xd) §§




Demi på bilden, älskar diig ^^ §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0