Fruuuuuuuukkkkooooostttt, :]

rubriken.
Ska snart äta frukost. :]
kanske inte så kul att veta - menmen :b
sen efter det ska jag inte göra ett skit , eftersom det inte finns något att göra idag.
somnade vid 3 inatt så e riktigt trött, vaknade vid halv 8 ungefär men sen somnade jag om igen, och vaknade heka tiden och somnade om, sen gick vi upp vid 11. §
sen spela vi kalaha (a' för vi hade inget att göra :d
sen satte jag mig här och ebba sitter bredvid. (:
har riktigt ont i huvet.
hate it. -.-
jaja, det kommer säkert bli bättre sen , ^^
hoppas man inte blir sjuk till imorrn :s
det hade varit RIKTIG otur, som jag har en förmåga att ha, -.- xd
- menmen , nu måste jag plocka fram frukosten,
skriver mer sen
vi hörs ,! ^^§§



- Mobil Bild. [:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0