hallon. :)

hejsvej. :]]
nu sitter jag och väntar på att Ebba ska komma upp för hon e där nere.
skulle igentligen gått till oj och köpt glass, men vi sket i det :b
idag åkte man hem från pappa vid halv fyra, sen gick ebba hem till sig och jag hem till mig.
sen kon hon till mig och vi va med mina kusiner lite och lyssnade på musik och sånt :d
Är sjukt seg idag, eller har varit det i typ tre dagar nu , -.-
- menmen.
jag klarar mig. [:
nu längtar jag riiiktigt mkt till imorrn,
det kommer bli så sjukt mysigt, ^^§§
jag jag tror inte bara det, jag VET, ^^
hmmm.... undra vad ebba gör där nere.
hon har varit där ganska länge nu ;o xd
hahah,
aja hon kommer väl snart, hoppas jag ;bb
sitter och småfryser, fast jag har mina mysiga mjukisbyxor och beverlyhills tröja på mig.
riktigt skön klädsel idag! [:§
kände att jag inte pallade gå i jeans.
senare ikväll ska vi kolla film [:
nån som hette : bring it on - all or nothing. :)
tror jag det hette.
den verkar väl hyfsat bra. :b
nej nu får jag gå ner och se vad ebba tar vägen , skriver mer sen!
vi hörs [[[;<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0