Kamera. :}}}}}

yeess det e rätt bloggen, jag har hittat min älskade kamera! :ddd §§
men nu hittar jag inte sladden man laddar över bilder med (aa'
aja hittar väl den snart med. :]
iaf... nu sitter jag på ebbas rum , ebba läser. Har precis varit hemma och letat efter min kamera och ätit.
det tog lång tid att hitta kameran men det gav ju resultat. ^^
men jag är nästan helt säker på att sladden e hos min pappa.
för jag kommer ihåg att jag hade den där sist, i think [; §
Sen måste jag bara säga att jag är grymt nöjd med mina saker jag köpte igår.<3
mina pengar jag fick över ska jag spara tror jag. ^^
för jag har inget jag vill ha jätte gärna nu.
så sparar nog dom till lite senare, till sommaren kanske, så kan man ju åka ut då också och handla lite sommarkläder. :)
iallafall så ska jag göra nåt annat nu. §
skriver mer sen.

puss.



nån bild jag tog i julas bara. Vilka längtar till sommaren? det gör jag iallafall! §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0