kinamat, [;

hhej bloggen och alla andra ,! [:
nu sitter jag och chattar , (:
har precis ätit kinamat, ^^
vet typ inte vad jag ska skriva ...
ehhmm... jag e fortf hemma hos pappa, ska hem imorrnbitti , [:
sen imorrn e dt ju skola igen , (n)
både tråkigt och roligt.
eftersom vi har sjukt roligt på lektionerna , :d
vi flummar som f*n, ^^
sen efter skolan blir dt väl Ebba ett litet tag sen ska hon till fiolen i 3 timmar, ;o
sjukt länge, vet nt varför hon ska va där så länge men det e väl nån konsert hon ska va med på elr nåt, :]
och förresten tack nina för du hjälpte mig att berätta hur man skulle fixa bloggen ,! ;d
sjukt snällt, ^^
jaja
vad ska alla andra göra imorrn då? §
och allihop, tkr ni jag ska göra en annan blogg osså, som jag ska skriva om olika kändisar? [:
typ ; Justin Bieber, Selena Gomez, Demi Lovato, Miley cyrus osv.?
nä nu ska jag fortsätta lyssna på musik, :d
kraam






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0