pappa. ^^§

Rubriken. [:
sitter hos pappa och gör typ ingenting, äntligen en data som inte är seg! :b
för ebbas data är sjukt seg just nu, och mitt internet hos mamma funkar inte -.- ://
imorrn blir det bara plugg plugg och plugg. För vi ska ha matteprov nu denna veckan som kommer.
innan vi körde hit var vi inne på oj och köpte godis (a'
chips och choklad.§§
åhh nej! :( nu glömde jag min kamera hos mamma ju :(
och då kan jag inte lägga över bilderna från väla ! :o §
- omg.! Så retligt... jaja. Ni får stå ut att vänta lite till.
just nu sitter jag och pratar med ebba på msn. [:§



och jag har riktigt ont i mina öron. Har väl öroninfalmation, -.-
för jag har ju sån otur så jag har alltid det! :/
men jag överlever, hoppas jag? (h'. måste bara säga att just nu älskar jag panodil för det hjälper grymt bra mot öroninflamationen. Men ska till doktorn och det inte går över :))



Sen är jag ganska trött på mina jeansleggings som aldrig kommer, har beställt dom för typ 3 veckor sen. :o
vill bara att dom ska komma nu! :( xd
iaf. Nu ska jag lyssna vidare på musik. §

puss.

dagens låt - Jay Sean - Down. :]


Tyvär, ingen bild. Alltså datan cp:ar :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0