pappa,§

hhejhhej, :]
nu sitter jag här med ebba och lyssnar på musik.
sovit över inatt :]]
och inatt ska vi sova hos min pappa, ska väl åka hem där vid typ 2 tiden (: § 
sen får vi väl se vad vi hittar på där hemma :) 
sen ska vi hem här imorrn igen [: 
och sova här, sen på måndag smäller det! xd :d 
väla, ha med 3000 och bara SHOPPA! :dd <3 
längtar otroligt mkt! 
ska köpa typ smink, kläder, smycken och sånt §§
innan vi ska hem till min pappa ska jag väl hem och duscha, och lite sånt.
Gå till oj och köpa kinderchoklad (a'
efter dt ska vi väl sitta vid datan , sen åker vi <3
och jag ska nog få ny mobil idag. elr inte ny mobil, för jag kmr få ha sån lånetelefon så länge (a'
thihi (a)
eftersom min e helt cp ;s Så får jag köpa en likadan för 600 kr.
För jag hade sån försäkring och det var tur annars hade vi fått köpa en ny mobil för typ 5000 ;o
så det var tur (h'
jaja, nu ska vi väl lyssna vidare på musik elr göra nåt annat.
krraam



Izza kan faktiskt också le, ^^
mobba inte bilden, eftersom jag var snäll och bjöd på den (aa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0