Redovisning.

hhej babu.
som ni ser har jag fixat lite med designen, ska fixa mer. Men gör det lite efter hand. :]
nu sitter man i skolan och slutade för en halvtimme sen, ska möta mamma halv 4 vid musikhuset för philipe ska på piano. [:

Sen undrar jag om nån vet hur jag kan få header bilden större? ;o
har provat att fixa med px med det funkar nt ;s :/
sen ska jag plugga spanska, och hem till pappa. §
sen ikväll blir det och lägga sig och läsa twilight, §§
börjat läsa 2:an nu [[:
sjukt bra är den redan ^^
Rubriken handlar om att vi hade redovisning i musiken idag, skulle igäntligen ha i svenska också, men lektionen tog slut så vi ska göra det imorgon istället. ^^
jaja.
nu orkar jag typ inte skriva mer :b
så jag ska kolla vidare lite sen dra. :)
krraaamm





hitta ingen annan bild på skolans data ;s


Kommentarer
Postat av: Ebba§§

Fan va fin design ;oo <3

Nu blir jag lite avis här , va?(a)

Haha , §§<3

Snögg va den [[:<33

2010-02-16 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0