slappa. :]]]]]]]

precis som rubriken,
slappedag , riktigt skönt att bara slappa , typ kolla film och sånt. :b
Är hemma hos ebba och vi har nästan precis sett 17Again, har sett den förr,
men ebba ville se den så då kunde jag väl också se den? :bb
den är väl hyfsat bra? :]
elr vad tkr nu andra? ((: ... sen har vi väl inte gjort så mkt. Varit på oj, sen nere i byn.
För ebba skulle köpa en sladd till sin kamera, men den funkade inte :s
riktigt störigt.
har väl inte så jätte mkt mer att skriva. Ska ju åka skridskor imorrn med Adam, melker och ebba, som ni redan vet xd
sen på torsdag blir det nog att va med ida §
roligt [:
vet inte vad vi ska göra, kanske sticker upp till familia elr nåt sånt? :]<3
jaja.
vet att jag inte har lagt in bild på vad jag har köpt men det kommer jag lovar.
ska snart hem och se om jag hittar min kamera :}}
och idag ska pappa lämna in min mobil på lagning! :ddd
Äntligen alltså! Sen tar det två veckor innan jag får tillbaka den -.-
drygt... inatt ska jag nog sova med ebba :)
vi ska väl kolla film och sånt. Ska höra om Melker osså vill va med o kolla film :b
för han e roligt (hh'
haha. (a
iaf´nu ska jag snart gå hem. §

puss.





omgjord bild :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0