iizzastyyle. ( a )

tjenixeen , (:
nu sitter jag hemma hos Ebba, vi ska nt göra så mkt, mest slappa väl. :)
sticker väl till oj sen, xd
jag o ebba sitter på varsin data och chattar ( h )
hmm... vad ska jag skriva? xd
fille vill att jag ska skriva om han här ,! ;o xdd
jag bara : vad ska jag skriva då? xd
han bara : allt.
jag bara : okej? ;o xd
ja! Nu var måndagen och Tisdagen avklarad ,! :d
skönt!
imorrn ska jag nt göra så mkt, mest slappa.
får väl se om dt går o va med nån, (:
om jag pallar själv,
känner att jag behöver slappa en hel dag utan att va med nån, [:
skolan ser ut som vanligt hela veckan, förutom att vi ska till vallåsen och åka skidor på fredag, :))

puss på er alla min älsklingar, ( L )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0