Väla :ddddd§§§

hejsansvejsan. ^^ '
idag har jag ju varit med ebba på väla. ^^§
riktigt mysigt var det, köpte massa saker som där kmr bild på sen. när jag har hittat min kamera (a'
hittar inte den xddd
men den ligger väl nån stans på rummet, elr hos min pappa. För jag hade den där hemma.
tror den ligger hos min pappa. (aa'
jaja.
här kommer lite av vad jag har köpt :
berlockarmband, berlocker, tjocktröja, kortarmadtröja, jeans, nagellack, ring, öronhänge, mangokräm, mjukisbyxor.
ja och lite sånt. [:
har ändå 1500 kr kvar ,! ;oo , hade med mig 3000 så har ändå halva kvar.
sen har vi ätit och fikat där också, och det var ju också ganska dyrt.
lovar iaf att där kommer billd på allt jag har köpt sen. :b
sen måste jag ju bara säga att jag har en GRYMT ful och dålig mobil, -.-
sån gammal, eftersom min ska in på lagning nu i veckan så jag fick ha min pappas gamla.
så kunde pappa behålla min hemma hos han så kör han och lämnar in den på lagning, §
hmm.
vad ska jag skriva om?
på onsdag ska man åka skridskor med adam,melker och ebba. §
roligt ^^
imorrn ska man bara ta det lungt.
kommer fortf vara trött efter väla, var där i typ 5 timmar idag. :o
så behöver en dag att bara vara hemma och ta det lungt.
tar typ aldrig det lungt nu för tiden.
det e så mkt som händer :o
typ , kompisar, skolan. och massa sånt.
jaja.
nu ska jag göra nåt annat , pallar inte skriva mer. (a)

skriver mer sen. hörs ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0