Znobben! :dddddd

hhejhhej bloggen och alla läsare, :d
idag vaknade man 5 imorse och hade grymt ont i öronen. :(
skit ont, sen somnade jag om och vaknade vid 10 tiden :)
sen kollade jag runder lite på datan, mös med znobben och sånt ^^
och nu ska ja snart äta frukost. ((:
just nu sitter jag och lyssnar på viva la vida, för vi hade i typ läxa att lyssna på den över lovet, för jag ska sjunga den på musiken sen. :)§
Så jag ska kunna den hyfsat bra... det går inte så bra att skriva för znobben vill bara busa och ligger och biter mig i handen, :b
nawwee min älskade znobben ♥
idag blir det bara plugg och slapp. Kanske hinner va med ebba ett litet tag sen ^^§
vet inte när jag ska hem till mamma , kanske om två timmar. :))
sen imorrn e det ju skola igen (n'
roligt i skolan men att gå upp tidigt suger (a
nej nu måste jag snart gå och äta frukost ;b
är sjukt hungrig :o
men aja.
skriver mer sen (:

puss.


godiset från igår (yy ... allt var inte mitt då xd (a'


l
l
l
V


kinasnacks ;)






pepsimax ^^






lion choklad :]]





pringles =)))



gottgott ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0