¨

nämen hejsan svejsan.
nu sticker jag upp till ps om en kvart typ, där möter jag nicole och jozzan.
sen sticker vi upp till tingdal typ?
jag vet inte, men vi hittar ju på något iaf.
roligt kommer det bli iaf!
sen kanske det blir micki imorgon, om jag inte ska hjälpa mamma här hemma...


nawwe, mina älsklingar på bild ♥
zpike får va hos pappa nu för mamma kan inte gå ut med honom med bröten arm,
så jag får sköta znobben helt och hållet nu. :)
men det e bara mysigt, som jag och ebba brukar säga : "hans idol är du"
för han hänger efter mig hela tiden, :')
älskar honom så himla mkt!
nu ska jag göra d sista innan jag sticker :b
P U S S P Å E R


Kommentarer
Postat av: Ebba

haha aa , de är du ja! ;pp<33

2010-07-26 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0