heej =)

har precis kommit hem från oj, handlat lite mat och så :)
vi ska grilla, mysigt ! (!!)
skulle egentligen va med ebba, men hon skulle till bmx vid 6-7 så det var inte lönt.
så vi kanske ska va i morgon, om jag inte ska till hbg festivalen.
eller så drar jag med mig ebba dit, om hon får vill säga.
sen på fredag ska hon till bmx läger tror jag.
och min bmx har antagligen punka:(
fan, farfar skulle väl laga det men det kan ta lite tid,
så jag kan inte cykla på typ en vecka :( fan också!
jag som älskar att cykla, hoppa på gupp och allt sånt, skit roligt är det!:D

får låna mammas cykel, dock kan man inte hoppa med den och sånt, hah.
cyklade precis lite med znobben bredvid, han älskar och springa bredvid,
så nu ligger han där ute och e helt slut.


märkté att detta blev ett ganska långt inlägg, haha.
men det är väl bara bra?
eftersom jag inte kan blogga lika mkt på sommaren som på hösten/vintern så får det bli lite längre inlägg ist.
visste ni en sak? Jag älskar min vovve!  Han är den bästa som finns! ♥
nu ska jag gå ut och hjälpa mormor och grilla. :)
kram




when I saw you first,
I thought if you were an angel, then when I got to know you
I was almost certain that you were an angel,
that's when I began to believe in angels for real.
You are an angel without wings. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0