idag bilr de silly bandz.

nu sitter jag här igen, ebba sover.
men jag kan som vanligt bara sova till max 10 ;o
om jag inte är super trött... men konstigt eftersom jag somnade vid kanske halv 3 på natten igår...
menmen, sånt e det.
idag ska jag hem till pappa, skulle egetnligen sovit hos ebba men jag fick inte :/
för pappa typ saknar oss, så han vill att vi ska vara där hemma. haha.
så hon kanske sover hos min i morgon, för då kanske vi ska se Eclipse :D
fifan väd jag längtar efter att få se den !

som ni ser har jag fixat lite med designen, inte jätte mkt men det får vara så här nu.
ska väl försöka sätta mig nån dag och pilla med en ny.
de tar bara en sån tid ... den jag har nu tog också ganska lång tid.
och jag saknar johan som fan ! :( <3
måste träffas snart (!!)


förresten ! Jag köpte nya converse i Egypten, ett par vita! :)
dom kostade väl typ 300-400 eller nåt sånt, och dom är äkta ^^
jaja, nu ska jag se om ebba har vaknat. puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0