jag saknar sverige + alla vänner, spec ebba! Syrra forever ! <3

skönt att kunna sitta vid datan på hotellrummet, för här kan jag även skriva å, ä & ö.
för vi har med oss saras laptop. :)
menmen.
nu har jag äntligen ridit kamel :D
yeah , haha det var faktiskt ganska roligt ...
förrutom att kamelen höll på att slänga av mig, hahahah.
både mig och min lillebror...
haha.
fast det var i förrigår jag red ;)
iof fick jag gå upp på rummet direkt efter, (magsjuk)
mådde inte alls bra, och jag mår fortf inte helt ok, men det är mkt bättre.
man kan bli lätt magsjuk här nere liksom ...
men som tur var så hade vi såna piller mot det.
och dom har ju hjälpt ganska bra. (:
nog om det nu ,,,, idag har jag solat och badat.
och jag saknar sverige som fan !
men på tisdag ska vi till nån ö och snorkla, där ska tydligen vara finare än thailand :o
och på onsdag ska vi ju till kairo , (längtar!!)
iaf , jag tror jag skriver mer imorgon. :)
puss & kram. <3

Johan i love u. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0