Justin bieber i CSI NY.

Hola !
har nyss vaknat,
är sjukt trött idag efter som jag har suttit med mamma i princip hela natten,
hon trillade när hon putsade fönsterna, så hon har stukat sin fot rejält och brutit sin arm.
stackare :(
just nu sitter jag och kollar på twilight, vill bara att tiden ska gå tills ikväll!
tiden kan verkligen gå sakta!

haha aww vet ni? Justin bieber ska vara med i ett avsnitt av CSI NY,
avsnittet kommer komma till sverige nån gång till hösten tror jag,
kommer såklart skriva om det här när jag får mer besked. :)
men håll ögnen öppna ^^


nawweee, hur söt är inte denna bilden? :')
justin biebers pappa twittrade den för ett tag sen.
Så himla gullig är den!

nu ska jag kolla färdigt på filmen, vi hörs. K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0