längesen jag såg ghost whisperer kom jag på ! :o

tjenis penis ;D
nu sitter jag hemma hos mormor igen och har precis ätit.
pannbiff med potatis och mormors egna brunsås, muuummmmmssss (!!)
älskar hennes egna brunsås!
idag var det stranden då. (:
mysigt, alla mina mostrar + alla kusinerna på mammas sida var där.
sen var min mammas kusin där och hennes barn, dom är 8 och 19 år gamla tror jag. :)
om typ 20 min ska jag se morden i midsomer , finns typ inget annat?
aja, sen klockan 12 blir det CSI , älska :D


jag och louise på bild. En av mina mostrar.
i morgon blir de stranden igen , mysiigt!
älskar stranden, fast det blåste ganska mkt idag, och då blåser tången in ,
så där ligger fullt med tång man får på sig. Ush!
iaf, nu ska jag ta body lotion.
vi hörs kanske senare, eller i morgon.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0