lite nya möbler.

yep, nu e jag hemma igen. (:
skulle hem vid 4 för att gå ut med znobben och sånt, så då pallade jag inte cykla upp till tingdal igen,
inte lönt liksom. I morgon jag jag nog bara vara hemma och ta det lugnt,
fixa lite på mitt rum lite och så, och sen skulle jag hem till min farmor och farfar,
och kolla på nåt sminkbord jag ska få. :b
längtar, har typ alltid viljat ha ett sminkbord ;p


Typ ett sånt här, inte samma färg och inte riktigt samma i formen eller vad man ska säga.
och sen skulle jag väl kolla på nån säng också där hemma,
för min farmor och farfar ska flytta till ett mindre hus,
så de har inte plats till så mkt saker.
och jag behöver verkligen en ny säng!
den jag har nu har inga ben och är verkligen super liten! ;o
nu måste jag städa lite -.-
skriver mer sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0