om tjejerna skriver som galningar efter ERIC SAADE , kan ni tänka er hur högt de hade skrikit för JUSTIN BIEBER då? :o

riktigt seg update , sorry.
men kom igen? Det är helsingborgsfestivalen, är det verkligen någon som sitter inne och läser bloggar eller bloggar på sin blogg? ;o
för jag hade verkligen skit kul igår! Var helt slut när jag kom hem!
slocknade i soffan typ direkt. haha.
och znobben var med , nawwee . Dock fick han åka hem sen när rix fm började.
shit vad alla tjejerna skrek när Eric Saade kom ut, omg ,
det hördes mer än hela musiken ju :o
Annars var det skitbra!
kan inte ladda över bilderna nu, för min sån sladd e hos pappa,
och jag e hos mamma nu:)
dock väkte hon mig 6 imorse bara för och visa att hon kunde gå lite på sin fot,
sen somnade jag om och vaknade vid 11 igen typ.

Idag blir det nog familia eller väla med ebba, mysigt,
vi ska bara kolla runder och ta nån fika.
handlade inget på festivalen mer än brända mandlar,
så jag har fortf 240 kr över.
så om jag hittar nåt billigt och fint på familia/väla så köper jag väl det.
som ni nog märker så blir inläggen lite längre nu eftersom jág inte har tid att blogga lika mkt.
men jag lovar , det kommer komma sen på vintern/hösten igen!
För då finns det typ ingenting att göra!
jaja, nu ska jag borsta tänderna, sminka mig, platta håret osvosv.
jag försöker skriva snarast!
puss&kram sålänge.


visst han är skitsöt, men att skrika så man nästan blir döv är väl lite till at överdriva?


Kommentarer
Postat av: Maria

jag skrek SKIIIIIIIT högt :b



stod du långt framme?:)

2010-08-01 @ 21:41:34
URL: http://supernoras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0