rumpsteeek ;D

hhej.
fråga mig inte om rubriken, rubrik suger , kommer aldrig på nåt att ha där...
idag har jag och ebba varit o shoppat, köpte silly bandz och ett par shorts. ^^
och i morgon blir det att se Eclipse med ebba på bio !! :D:D
längtar som fan !'
har bokat biljetter nu !
fyfan vad kul det kmr bli!



hoppas nu den är bra bara, fast är typ 100% säker att den är sjukt bra.



sillÿ bandz. (: 12 pack, 25 kr.



shortsen. :) gina tricot, 49.50 kr.

nej nu ska jag kolla facebook och försöka hitta nån rolig film! K R A M på er. 

Kommentarer
Postat av: annie smedhaugen

gud jag vill så himla gärna se den filmen åååå du har tur du hihihihi =)

2010-07-25 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0