tjena folket.

kom hem från ebba för kanske en timme sen?
har varit ute med znobben, städa lite, och sånt.
ska snart äta, sen ska jag hoppa in i en dusch.
det var jätte mysigt på familia. :)
vi fikade, men såklart kunde jag inte låta bli att köpa nåt, thihi.
jätte mkt rea nu ju! Liksom vem kan låta bli att fynda bland snygga och billiga saker?




allt är köpt på gina tricot ;)
min favoritaffär helt klart! Fast .... inget slår oj. hahahahha.
skoja bara , hahah. Jag och Ebba brukar typ säga de,
men det e bara för vi har så sjukt många minnen från oj , från förra sommaren.
Glömmer aldrig det !


Efter vi kom hem från familia , stack vi direkt till oj, ofc. xD
skulle köpa halstabletter, sen satt vi utanför oj och snacka.
Sen stack jag hem, för ebba skulle till sin mormor och morfar:)
jag skriver mer senare, vi hörs. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0