5 saker ní kanske inte visste om mig.


fem saker ni kanske inte visste om mig.

- Att mina ögon varierar färg, ofast är dom blå/gröna, men ibland kan dom va gråa.(;




- Att jag har cyklat streetbmx i typ två år? Är hyfsat duktig , säger många iaf...
går inte på det utan cyklar bara på fritiden eller vad man ska säga.



(inte jag på bilden!xd)

- Att jag har 19 posters med justin bieber på min vägg?



- Att jag har bott i helsingborg nästan hela mitt liv?



- Att jag har en kusin på pappas sida som är lika gammal som mig som jag typ aldrig har träffat?



Tänkte det skulle vara roligt om ni fick veta lite saker som ni kanske inte visste om mig :)
vissa kanske redan visste de, men ja, vissa kanske inte gjorde de ^^




Kommentarer
Postat av: Ebbaa

Jag visste allt! ;D <3

2010-07-28 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0