You stole my heart.

tjabba tjena hallå.
skulle egentligen stuckit till oj innan och handlat lite till mamma,
men jag orkade verkligen inte!
är super trött.
blir nog att lägga sig ganska tidigt idag, eller det säger jag alltid.
stack iaf till 7eleven ist, och handlade smör och chips...
för vi hade inget smör hemma så det behövde vi ju,
sen passade jag på att köpa en påse chips att gotta mig med också ;)


jag och älskling på bild . ♥
ska snart gå ut med znobben, sista rundan för idag,
har även badat honom, ush , han gillar inte alls det.
och vet ni? jag längtar som fan tills jag ska pierca näsan!
mamma har iaf lovat att det blir innan skolorna börjar,
så när skolan börjar igen ska jag ha klippt mig, ha piercing i nästan och ha annan hårfärg:)
på tal om det, vilken hårfärg ska jag ha? Mörkbrunt igen? Eller blont?
vad tycker ni kära läsare? ^^


oh vad jag saknar Egypten! Bilden är när man stod på vår balkong ,
så ut över en av poolerna. (:
vill tillbaka till den värmen!
skriver mer senare. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0