Dagen Igår var helt awesome!

Riktigt grym dag igår, vilken upplevelse! Dock hann jag inte åka karuseler, Men det var det verkligen värt! Efter en dag med mycket kaos blev dagen väldigt lyckad. Haha. Riktigt mkt kaos ;) Först hade claes (mosters kille) glömt deras biljetter hemma, och det var dom jag skulle gå med. Bara krille och claes. Sen fick dom beställa nya, då skulle dom från biljettföretaget komma till liseberg och lämna biljetterna. Sen när vi kommer från till konserten så Har dom inte fått samma biljetter som mig och en annan som heter jimmy som också skulle med. Då fick jag gå in själv med han. Men sen lyckades krille och claes komma dit vi skulle stå. Vi var där vid 7, konserten började inte förrän 9. Men där va förband. Jag och krille stod och snackade, spelade fotboll med en mugg xd och jag köpte en tröja, med green Day. :) sen började konserten och den var riktigt bra och lyckad! Något jag måste göra om, kanske inte med dom igen men med nån annan(: nu ligger jag och lyssnar på musik. Men vi hörs senare. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0