Doktorn i morgon.

I morgon ska man till doktorn. Är frisk nu men ska ändå inte till skolan i morgon , för de ska nog ta ut mitt rör ur örat och det kan ta ett tag. :-( .... Ska nog pierca mig i näsan nån gång denna veckan! :-D så det gör ju veckan roligare! Och förresten mitt internet funkar fortfarande inte så jag får vara inne på mobilen fortfarande, och det suger. För jag kan inte vara inne på bdb och jag kan inte läsa andras bloggar. -.- <3 men jaja. Jag får stå ut. Nu ska jag snart sätta mig i soffan och kolla på film. Förresten vi Har ju flyttat nu, och Nu Har jag fått lite ordning på mitt rum, haha Har 17 justin bieber posters! Xd, izzastyle B-) jaja. Vi hörs. Xoxo.§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0