förlåt, IGEN !

haha förlåt att jag inte har skrivit på hela dagen igen ...
men jag och ebba gick upp vid åtta , jag gjorde ve mig och så.
sen hämtade min farfar oss och körde upp oss till kyrkan, eller vi hämtade melker på vägen osså.
så nu är det äntligen sommarlov! :D
7:an , here i come, (;
sen var jag med ebba, vi var på oj, satt vid datan, bråkade med melker, haha.
men sen körde hennes pappa hem mig , då var inte min mamma hemma,
hela min familj hjälpte min moster att flytta,, och jag hade glömt nyckel, så jag var utelåst....
där stod jag och frös som en gris. haha!


 men nu är jag äntligen inne, varmt och skönt.
nu ska jag snart kolla på film tror jag, sen ska jag sova är sjuuukt trött!
puss




omgjord bild... här är den riktiga
l
l
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0