frukost,

Hej! Nu har jag precis ätit frukost, sen ska vi nog med pappa och kanske köpa lite saker till Egypten.
typ nya shorts? Cyklop, ni vet sånt med snorkel så man kan dyka,
och kolla på fiskar under vattnet och sånt?

så ser dom ut i alla fall, haha.
jag får hoppas att jag kanske kan få lite sommarkläder (a)
om jag tjatar, ;)
annars ska jag inte göra nåt annat.
i morgon vet jag inte vad jag ska göra,
kanske är med ebba....
eller kanske jozzan, så kanske vi sticker till kvidingebadet om det är fint väder?
ja jag vet inte, vi får helt enkelt vänta och se!


men vi hörs i alla fall senare, kommer ju lägga in dagens låt och sånt också,
nu ska jag kolla bdb, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0