glömt att skriva.

hhej. (:
förlåt att jag inte har skrivit så mkt idag, och att jag inte skrev nåt när jag kom hem från min pappas kunder igår.
men jag orkade verkligen inte.
i alla fall var det hyfsat roligt där hemma. :)
vi spelade basket och sånt, åt , pratade  och ja.
vi grillade aldrig för det var inte så fint väder,
så vi åt tacos istället, det går väl lika bra.
sen åkte vi hem vid halv elva tiden och då la jag mig och kollade på tv.
saw 2 gick på tv:n så då såg jag den. ;)
den är bra men riktigt rå. 




iof åt vi inte med såna "bröd" utan med dom andra.
menmen.
nu håller mamma på att laga kött med potatis.
och idag har jag ju varit med ebba , och melker.
vi har varit på oj och köpt glass, sen har vi varit ute lite.
och bråkat en del. hahaha!
men vi 3 är verkligen experter på att bråka :thumbup:
haha nej men nu ska jag , ja jag vet inte.
men vi hörs senare i alla fall.
puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0