ögoninflammtion

nu sitter jag hemma hos pappa.
är fortf sjuk. :(
har ögoninflammation, riktigt jobbigt. knappt så jag kan skriva, för jag ser typ ingenting :s
rikitgt jobbigt.
och jag kommer inte kunna gå till skolan i morgon heller, för vi ska till kvidingebadet, och det e inte bra att bada i klår när man har ögoninflammation.
men man får hoppas på det bästa på torsdag.
då ska vi ha utedag, med massa aktiviteter. (:
sen på kvällen är det konsert, och på fredag är vi lediga,
sen på måndag vet jag inte , men sen på tisdag slutar vi ! :D
skönt med sommarlov.



så sert typ mitt öga ut, scary! ;o
och det kommer var och varje morgon så är det helt ihop klistrat.
äntligen kan jag vara på en vanlig data igen, hos pappa finkar ju datan !
skönt.
menmen.
nu ska jag kolla bdb och lite sånt.
vi hörs senare idag. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0