omg va rolig dag ! ;D

shit vad jag ebba och melker har haft roligt idag :D
först kom jag till dom vid 4 tiden, då stack vi till oj och köpte glass,
sen cyklade vi runder, haha som vi skrattade.
typ värsta skrattdagen idag !
haha.
i morgon ska nog jag , min familj + min moster och mina kusiner till fredriksdal.
mysigtmysigt. (:
sen på onsdag ska vi ta spruta , till Egypten,
för om man inte tar den så kan man få en sån spysjuka där nere,
och den kan vara hela livet + att om man har otur kan man dö av den. ;o
så jag mååste ta den !!


såklart har jag inte tänkt på att ta med kameran oich fota,
menmen.
och på torsdag ska vi tre sova i tält i ebbas trädgård. ;D
läsa spökhistorier ^^
riktigt roligt.


vi får hoppas på att vi får bättre väder än på bilden. (;
nu ska jag snart äta efterrätt, glass med persikahalvor.
kiss and hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0