roligt på sommarlovet, eller?

är det inte så att man ska ha roligt typ varje dag på sommarlovet?
för nu har det gått två dagar på sommarlovet och jag har inte ett skit att göra!
för typ alla är bortresta och sånt... :o
och jag sticker om en vecka typ ;d
längtar som fan.
idag har jag bara segat, spelat xbox 360, suttit vid datan, lyssnat på musik och sånt. :)
i morgon blir det annat får jag hoppas, då ska jag vara med ebba och då hittar vi på massa saker, 
uppe i åstorp! bor ju typ längst ner i hela åstorp, det enda som finns här är 7 eleven. roligt? nej! saknar att bo i centrum...
vi ska hyra film och sånt i morgon, köpa godis. På oj ofc ;) haha.

haha typ alla i åstorp diggar oj?
vadå? dom har ju faktiskt nästan allt.

nu ska jag i alla fall försöka hitta på nånting.
förresten alla komenterar hur ni tkr jag ska klippa mig ! Exakt alla :D

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0