sista inlägget i sverige.

förlåt att jag inte skrivit, men har inte haft tillgång till internet.
för det funkade inte igår.
i alla fall, igår var mina kusiner, moster och mormor hos oss. :)
åt mat och så.
sen åkte dom hem vid kanske 9?
då spelade vi kort och sånt mysigt.

och inatt smället det ! :D
läängtar sjuukt mkt, sara har varit snäll och köpt den sista twilight boken till mig,
har redan läst dom andra,
så nu kan jag lyssna på musik, spela, kolla på film och läsa på flyget.
har ju min psp också, den är väldigt praktisk och bra. ! :thumbup:






nu ska jag fixa med lite låtar och sånt,
där ska vara internet på hotellet, så jag ska förhoppningsvis kunna blogga därifrån. (:

kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0