stay cool (h)

hejhej,
idag har jag varit med ebba hela dagen + melker.
vi var på oj som vanligt, 4 gånger (!!)
men nej det är inte rekordet, för i sommras var vi där 8 gånger på en dag!
hahah! ;)
i alla fall, vi har varit ute hela dagen , cyklat, varit i byn.
sen köpte vi blommor till en vi känner, för hon ska flytta hemifrån snart,
så det bli en liten "inflyttningspresent" ,
fast hon får ju den innan, så det blir ju inte inflyttningspresent, men ändå. :)
hoppas i alla fall hon blir glad :p
och presenten är från mig , melker & Ebba. ^^
tanken som räknas, right?
sen cyklade jag hem vid 9, så nu ska jag snart sätta på en film. xoxo



skulle först köpta såna (liljekonvaljer) som säsongen för dom var tydligen slut. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0