this is my life, and it is just me who decides how it should be and how it should end.

hej. (:
idag har jag inte gjort alls mkt, bara varit hemma och slappat, solat o sånt.
har varit sjukt trött.
så behövde en sån här dag.
sen i morgon får man se om man kan sticka till kvidingebadet? :)
hoppas det !
var ute och solade innan, men sen började det blåsa...
och då började man såklart frysa så jag gick in.
då skulle vi typ äta.
sen har jag väl inte gjort nåt annat. :)


satt och gjorde om lite bilder innan,
kanske inte så jätte bra, men cool tyckte jag den blev ;)
förresten min kusin är här, hon sov här inatt. (:
josefin, hon e ju bara 5 år... aw så söta såna små är.
nu ska jag kolla runder lite, sen i don't know.
men vi hörs i alla fall senare. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0