When i see you smile, it felt like i was in heaven.

ebba kommer inte hem förrän ikväll, så tills dess vet jag inte vad jag ska göra.
just nu passar jag i alla fall mina lillebrödrar för min mamma e och handlar på city gross.
inte så fint väder idag heller, alltså man börjar undra om det ska bli nån sommar i år :o
jag har redan gjort v mig , rekord nu på sommarlovet ! :thumbup:
brukar inte börja gör v mig förrän 1 tiden. hahaha.
men idag gick jag upp tidigare också.
så när ebba kommer hem så cyklar jag väl upp till henne, så sticker till oj och handlar godis sen vidare till videokalle. :)
om videokalle inte har sätngt ner ;o måste kollas upp (!!)
stooor kris i så fall, för då vet jag inte hur vi ska få tag i filmerna....

haha diggar min nya tröja (Y)
köpte den på sweden rock festival förra lördagen (;
nu ska jag kolla bdb,
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0