uttråkad.

nu sitter jag och lyssnar på musik.
i morgon ska jag på philipes skolavslutning. (: alltså min lillebror.
sen ska jag kanske vara med ebba, sen hem till pappa.
vi ska på två stycken studentfester ;o
hur ska man hinna? Alltså på samma dag, ;s



själv slutar jag skolan på tisdag, skönt med sommarlov.
nu är det typ bara två veckor kvar till egypten! ;D
lääängtar.
sen nån vecka efter det ska jag kanske med ebba till bakken ! (:
kommer bli hur kul som helst.
ikväll är det ghost whisperer!
kunde inte se det förra veckan för vi hade ingen antennsladd, och då kan man inte se på tv.

aja nu ska jag kolla när min farfar kommer, för han skulle komma med sladden! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0