våga färga håret igen? :o

om en halvtimme sticker jag till ebba,
eller först till oj med mamma , ska köpa bland annat hårfärg ;)
ska lägga lite ljusa slingor i mitt hår senare i dag.
såklart få ni se resultatet här sen.

ja efter det då sticker jag hem till ebba, vet inte vad vi ska göra, men vara ute måste vi !
jag pallar verkligen inte sitta inne och sega.
men om det börjar regna eller nåt sånt
så går man ju in såklart, då kan man ju alltid kolla på film. :)

i och för sig vet jag inte om jag vågar färga håret igen...
fast det borde jag väl våga, right? ;)
jadå det gör jag ! Eller?
haha, jag får se.
nu ska jag i alla fall sluta skriva.
vi hörs ikväll, *trång updatering idag*
puss&kram.



hahaha! kommer ihåg när det var nån som låtsades vara selena gomez på bdb och msn, haha.
och jag trodde typ henne också? :o
för hon lovade att jag skulle få se henne i web , men det fick jag aldrig till slut.
så gjorde hon denna bilden, men haha, man ser att den är gjort på paint.
och på den lappen står egentligen någon annat, typ "miss you" eller nåt sånt.
korkad jag var ;o






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0