when they see you they scream alot.

har precis kollat på nån film med min lillebror, ganska bra..
handla om nån hund typ.
i alla fall, nu ska jag snart se wallander, :)
sen ska jag sova, ska upp vid nio i morgon, sen sticker jag till ebba och melker. <3
förbereda inför tältningen och sånt, cykla måste vi göra (!!)
ska även fota mkt när vi tältar, haha äntligen fota ^^
orkar ju aldrig, men i morgon ska jag ! Och nu är batterierna full laddade, perfect.


det skulle sitta fint med en systemkamera nu ! Eller det skulle det alltid,
har alltid viljat ha en , när jag säger till pappa att jag vill ha en, han bara : vi får se.
men ja, vi får ju helt enkelt se ;)
sålänge får jag nöja mig med min. (: den tar också jätte bra foto !


jag har den i och för sig i rosa, men jag älskar den !
(vill ändå ha en systemkamera)

vi hörs i morgon . pussssssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0