Älskade, (aa

hejhej. :)
nu sitter jag i skolan och slutade halv elva istället för elva (a
skönt :):)
vi hade bara NO och musik ju :)
sen när jag kommer hem ska jag mysa med min älskade Znobben!! :dd§§
och typ sitta vid datan? Och plugga [: typ inte så kul, menmen.
ska plugga spanska, engelska och matte. :)
skulle egentligen ha matte provet på torsdag ju, men ska ha det på nästa måndag ist (y
skönt. För då kan vi plugga mer ^^ ... imorrn blire ju ebba igen då ja :) roligt som vanligt. :]]§
nej. nu ska jag lyssna vidare på musik. :)
skriver mer sen..
puss.

dagens låt: Jay Sean - Do you remember? :)

datan segar på att läga upp bild ._. lovar där kommer bild sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0