äntligen :dd

hej bloggen, och sorry att jag inte har skrivit :) men jag har varit på väla, sen stack vi och kollade på tomterna, sen åkte vi till min farmor och farfar :] vi typ fikade där och så ;) ... sen stack vi till maxi och handlade mat och godis till ikväll ^^ ... kommer typ inte ihåg vad jag valde, men jag kollar sen så ni får se ;) ...
men jag ska iaf doppa grönsaker i dipp :) mums. ^^)
vet inte riktigt vilken film det blir ikväll (: får väl se om jag hittar nån rolig, kanske hyra någon? ;)
och ja, angående rubriken så har mina jeansleggins kommit :]
hyfsat fina är dom ^^ elr jag tkr dom är fina :ddd§§
ni ska få se dom längre ner (; ... och jag fick även en ny bikkini,  en tjock tröja och nån vit och randig t-shirt. (:(:(:
olch på maxi fick jag en sån penna man målar längst upp på naglarna så det blir vitt, som frans manikyr ;]
riktigt nice. ;) ... ja jag har väl inte så där jätte mkt att säga, som ni ser har jag fixat lite med deginen , hoppas ni gillar den :)
-'jaja. Ni ska få se bilder nu.
pusshej. :)



tjocktröja.:)


jeanslegginsen, znobben och jag kom även med på bilden , men skit samma (a



t-shirten , och igga mig ;)



bikkini.



fransk-manikyr penna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0